keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Tunteita ja tuoksua

 MUSK OIL, MUSK by ALYSSA ASHLEY
Onneksenne tämä ei ole saippuasarja-arvostelu, vielä. Kuvista saatte vähän ehkä vinkkiä varsinaiseen aiheeseen eli tuoksuista höpötellään ja minun tapauksessani yhdestä varsin erityisestä sellaisesta. Onko teille jäänyt lapsuudestanne mieleenne jokin erityinen tuoksu ja jonka aistiessanne mieleenne tulvii paljon muistoja ja tuoksuun liittyviä tunteita? Itselleni se on MUSK by ALYSSA ASHLEY. Se mikä ei ole äidinmaidosta perittyä, niin se on pihistetty vähin äänin äidin kosmetiikkavaraston joukosta. Muistan vieläkin äitini tuoksuneen tälle, kun olin pieni ja siksi tämä tuoksu herättää minussa kaikenlaisia tunteita ja muistoja. Itse olen aina suorastaan rakastanut myskin viehkoa tuoksua ja sitä on ollut suorastaan vaikea vastustaa... ;) Olinkin jo melkein unohtanut tämän putkilon kaapin pohjalle, mutta onneksi löysin sen taas sattumalta. Ripaus tätä iholle on kuin mieltä kohottava taikaisku, vaikkakin äitiä tulee aina vähän ikävä samalla (äiti<3). Onko kukaan muu heikkona myskiin? :)

4 kommenttia:

  1. Myski on niin huumaava tuoksu!!! Rakastan myskin tuoksua! <3 Itselläni on The Body Shopin White Mysk tuoksu ja se on ehdoton suosikkini!

    VastaaPoista
  2. Pitääkin käydä tutustumassa tuohon Body Shopin White Myskiin.. :)

    VastaaPoista
  3. Tykkään myös myskin hajusta, mulla tais pienenä olla semmoinen myskin hajuinen saippua muotoa jääkarhu, juurikin body shopista.

    Ei saa laittaa tollasia otsikoita, mä niin odotin hyvää paljastusta sun lempparisarjasta!

    VastaaPoista