perjantai 3. joulukuuta 2010

Postiluukun kolahdus

Sisustuskärpänen on päässyt taas talven myötä valloilleen ja mieli suorastaan tursuaa kaikenlaisia ideoita! Olen lähiaikoina lueskellut paljon sisustus- ja askartelublogeja ja olen ihan intoa täynnä! Kaiken lisäksi minua onnisti Räpellystä -blogin arvonnassa ja postiluukusta kolahti todella mieluisa paketti viime viikolla. Paketista paljastui ihastuttava kirja Ajan Patinaa (Ellen Dyrop & Hanna Kristinsdottir, Tammi) ja käsintehdyt sydänkoriste ja kortti. Kiitos Sanna-Mari! Kirja on vanhoista tavaroista pitäville oikea aarre, sillä se on täynnä ideoita vanhojen esineiden ja tavaroiden uusista mahdollisuuksista. Kirppiksillä kiertelystä tuli kertaheitolla vaarallista puuhaa... Haluaisin askarrella ja tuunailla vaikka mitä ihanaa! Nyt puuttuu enää se unelmakoti!

5 kommenttia:

  1. Ole hyvä :)
    Sun pitää tuunailla jemmaan :D
    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. muilla se kolahdus toi kertauskutsun

    VastaaPoista
  3. Sanna-Mari: Kuulun niihin ihmisiin, joilla on kerrostaloasunnossaan omakotitalollisen verran tavaraa... :D Mun PITÄIS ENSIN karsia, jotta saisin tilalle uutta mukavaa jemmattavaa...... :D Hauskaa viikonloppua myös sinne! :)

    Anonyymi: Otan osaa! :D

    VastaaPoista
  4. Mä oon niin mukana menossa kirppiksille hakemaan tuunaustavaraa!

    VastaaPoista
  5. Chenille: JOO ja varsinki ku oot nähny tän kirjan! ;)

    VastaaPoista