tiistai 14. syyskuuta 2010

Kesän viimeiset...

kiilakorot - Line Collection, second hand (1e)
ballerinat - H&M, second hand (3e)
...tai syksyn ensimmäiset kesäkengät (tulkintakysymys!) hankittuna valmiiksi ensi kesää varten. Kumpikin pari ovat osa viime torstaina tehtyä erityisen onnekasta kirppissaalista. Molemmat vaikuttavat kuntonsa puolesta aivan uusilta ja käyttämättömiltä. Nyt pakkaan tyytyväisenä nämä talvisäilöön kaapin perukoille odottamaan ensi vuotta ja uusia kesäseikkailuja! Koskaan ei voi varautua liian ajoissa tulevaan kesään... Vai voiko? ;)

2 kommenttia:

  1. Vähän hyvät!! Mut hei, mä ainakin urheesti pidän mun varvas-auki-sandaaleja...=P

    Mä vähän aattelin et pakkaan kesävaatteet vasta tän kuun jälkeen...elättelen toivoa alkusyksyn helteistä...gonna happen right?

    VastaaPoista
  2. Mä oon niin vilukissa, et on jo villasukatkin jalassa... ^^

    VastaaPoista