maanantai 27. syyskuuta 2010

Graffiti nails

Täälläkin on maalattu kynsiin jänniä graffiteja! Kävin jo viime viikolla noutamassa oman putelini paikallisesta Sokoksesta. Itse en ole mikään mestari kynsien koristelussa, mutta tällä lakalla koristelakkaus oli naurettavan helppoa. Tätä kynsilakkaa suosittelen erityisesti kaikille kaltaisilleni laiskoille lakkaajille! Mielestäni paras keksintö pitkään aikaan! Lakkaus IsaDoran Graffitilla menee siis kutakuinkin näin:
1. Valitse mieleisesi (värillinen) aluslakka kynsiisi ja anna kerroksen/parin kuivua rauhassa
2. levitä ensimmäisen lakan päälle Graffiti -lakkaa ja anna kuivua kunnolla
3. lopuksi kannattaa vielä lakata kynnet läpi kirkkaalla top coat -päällyslakalla ja anna kuivua - valmista tuli!

7 kommenttia:

  1. Oo, ostit tota! Mä oon niin odottanu et saan itellenkikin kyseisen purtilon! Mahtavaa <3

    VastaaPoista
  2. Voi kiitti :) Piti pistää pala Roomaa sen jälkeen ku olin käyny siellä :D Jotenki näyttää houkuttelevammalta :) Joo toi graffiti juttu on mahtava :D Sillon ku olin ite vielä ala-aste ikänen tuota oli markkinoilla jo sillon mut sit se lähti pois :D

    VastaaPoista
  3. Mitäääh!! Missä mä olen mahtanut pyöriä ala-asteen ku oon missannut kaikki coolit jutut?! :D

    VastaaPoista
  4. mäkin oon himoinnu tollasta lakkaa, mut mahtaakohan pyöriä missä hinnoissa? :)

    VastaaPoista
  5. Vähän alla 8e! Eli ei ollenkaan paha! :)

    VastaaPoista