torstai 1. heinäkuuta 2010

Summer shoes x 3

1. O.i.s 20e - Aleksi 13
2. Vulkeli 4e - kirppis
3. ZEKET 3e - kirppis
Nyt on kyllä taas ollut onni myöden mitä tulee kesäkenkien metsästykseen. Olen parin päivän sisään ehtinyt kotiuttaa jo yhteensä kolme paria kenkiä, huimaa! Aivan ensimmäiseksi kävin katsastamassa Aleksi 13 aletarjonnan ja siellä -70% hyllyllä nuo ensimmäisen kuvan ihanuudet minua odottivat. Hintaa tosiaan jäi alennuksen jälkeen enää noin 20e (aitoa nahkaa). Kaksi muuta paria sen sijaan ovat eilisiä löytöjä kirppikseltä ja vieläpä erittäin huokeita sellaisia (molemmat myös aitoa nahkaa). Kauniit clogsit ovatkin olleet etsinnän alla kesän alusta saakka, joten olen todella happy now. Mitäs te tykkäätte löydöistäni? :)

3 kommenttia:

  1. Ihanat noi ekat Alkeksilta! Ja vielä tosi edulliset! Tykkään kyllä noista muistakin:) Tuutko mun kanssa ensviikolla kirppistelemään, vai ootko jo tuhlannut kaikki rahas?:) Mulla on la-to vapaata.

    VastaaPoista
  2. Oli joo tosi halvalla! Ihan sydän pomppas hyllyn kohdalla, että tämä ei voi olla totta... :D Joo, facettelen sulle vaikka tässä piakkoin asian tiimoilta! :)

    VastaaPoista