tiistai 20. heinäkuuta 2010

Have I told you lately...

...that I love you,
summer.<3
Ah, kesäjuttuja! Olen syönyt varmasti ämpäreittäin mansikoita ja kaikkia herkkuja, nam! Rannallakin olen ehtinyt piipahtamaan pariin otteeseen. Uimaan en kylläkään ole vielä Suomen vesiin uskaltanut. Saa nähdä uskallanko ollenkaan. Mutta tämmöisiä kesäkuulumisia tänne! Töiden paiskomisen lomassa siis ehtii onneksi vähän rentoutumaankin. Ihana kesä! Kuvan laukku on taannoinen löytö kirpparilta ja lippiksen "anastin" 3-vuotiaalta pikkuveljeltäni. :D Mites teidän kesänne on sujunut? Toivottavasti helteet vielä jatkuvat! :)

2 kommenttia:

  1. Siis mitä Jansku!!! Et ole uinu vielä!!?? Hei kamoon, vesi on varmaan yhtä lämmintä kun maallakin..=P

    Nami mansikoita, mä oon syöny ihan rikollisen vähän vasta...

    VastaaPoista
  2. Hah, oli saikkupäivä tänään eikä oikein vieläkään väsyttäis.. Pian kyllä menossa nukkumaan!!! :p

    Ja voishan sitä yrittää mennä uimaan.. Ajatuksena on ollut monta kertaa, mut aina oon vaan läytänyt tekosyyn olla uimatta. :D

    Nami nami mansikkaa!

    VastaaPoista