perjantai 28. toukokuuta 2010

Unbelievable! GUCCI?!

Oli se sitten aito tai feikki, niin nyt se on minun! Suorastaan pakahdun onnesta! Olen lähiaikoina kehuskellut lähes pettämättömällä kirppistuurillani ja nyt voin jo vain todeta tuurini olevan jotain vielä suurempaa luokkaa. Nimittäin tällainen kaunotar eksyi tänään kätösiini erään hyväntekeväisyyskirpparin hyllystä. Ja vieläpä yhdellä eurolla! Omaan silmääni se vaikuttaa hyvinkin aidolta, mutta en ole mikään asiantuntija. Sen verran osaan kertoa, että laukku on sellaista jämäkkää vahakankaantuntuista materiaalia, tummanruskeat reunukset ja logon alla oleva pala ovat aitoa nahkaa + sisäpuolella oleva lappu on nahkaa ja sen kultainen teksti on erittäin tarkasti painettu ja siitä löytyy serial number. Laukku on sisäpuolelta muutoinkin kokonaan vuorattu hienon hienolla ohuella vaalealla nahalla, mutta se on käytössä hieman jo kulahtanut. Koko on meikkipussin luokkaa, eli aika pieni. Kenties se on oikeasti tarkoitettu meikkipussiksi, mutta minulle se saa olla kaikkea muuta kuin sitä! Aion rakastaa tätä kovin hellästi!<3 Kerroinko jo kuinka onnellinen olen? ;) Osaako kukaan sanoa tämän aitoudesta mitään?

4 kommenttia:

  1. Hyvä sinä! Kyllä mun silmään aidolta näyttää, sun tytyy nyt painua stokkalle hiillostamaan myyjiä ja testaamaan niitten ammattitaitoa...=P

    VastaaPoista
  2. Hahhaa! Ehkä pitänee jossain välissä käydä näyttämässä tätä jossakin! Mut siihen asti haluan uskoa sen aidoksi. :D

    VastaaPoista
  3. Mulle tulee mieleen Purse Forum, siellähän voi kysellä muiden mielipidettä siitä onko joku merkkilaukku aito vai ei. :)Pistänpä tähän vielä linkin, jos kiinnostaa http://forum.purseblog.com/gucci

    VastaaPoista
  4. Kiitos! :) Tuolta kävin jo hieman lueskelemassa, mutta pitänee pistää kuvan kera oikein kyselyä menemään.. :)

    VastaaPoista