keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

Sunnuntain saldoa...

Viime sunnuntaina ehdittiin rakkaan kanssa tekemään pienimuotoinen kirppiskierros ennen sukulointia. En kyllä tajua mikä ihmeen kirppistuuri on mulle oikein suotu lähiaikoina, mutta ei sovi yhtään valittaa! Itse olen todella onnessani näistäkin löydöksistä. Ja voin oikeasti nyt sanoa, että ainakin nuo ballerinat ja saappaat olivat erittäin tarpeellisia ostoksia (ja naisella kuuluu olla myös paljon laukkuja ;D). Nimittäin olen vakavasti joutunut toteamaan omistavani liian vähän valikoimaa ruskeista kengistä! Ja hassua on vieläpä se, että melkein jo kerran ostin nuo samaiset ballerinat H&M:stä normihinnalla ja nyt löysin ne aivan uusina kuudella eurolla. Saappaista voin vain sanoa, että kovaan käyttöön pääsevät varmasti nekin! Niin ja laukun kanssa aion suunnata heti terassille, kunhan kelit sallivat! :)
 ballerinat - H&M (6e)
- täysin käyttämättömät yksilöt!
clutch bag - O.i.s (3e)
- kesäinen materiaalinsa puolesta
- täydellinen mukaan otettavaksi vaikkapa terassille
saappaat - Vagabond (5e)
- nahkaa
- kevyt vuori
- ensi syksyä ja talvea jo silmällä pitäen ;)

Sellaisia löytöjä siis tällä kertaa! Onko kukaan muu saanut nauttia yhtä hyvästä kirppistuurista lähiaikoina? :)

5 kommenttia:

  1. Oi, mahtavat. Varsinkin noi saappaat! :> Harmittaa kun en oo ehtinyt hetkeen kunnolla kirppistelemään. No ehkä taas joku päivä.

    VastaaPoista
  2. Kannattaa kyllä yrittää käydä ahkerasti kirppistelemässä! Voi tehdä vaikka mitä löytöjä! ;)

    VastaaPoista
  3. Ai sullakin on mitä mainioin kirppistuuri! Miten sun muru on syrjäyttäny mun paikkani sun kirppiskamuna!!?? =D

    Mut mä oon kyl ihan varma et sit jos me mentäs yhdessä ni ei kumpikaan löydettäs mitään...=P

    VastaaPoista
  4. Aika mahtavia löytöjä tosiaan. Noi saappaatkin tolla hinnalla, wau.
    Mäkin oon jotenkin laiskistunut kirppareitten suhteen, täytyisi taas lähteä penkomaan. :)

    VastaaPoista
  5. Chenille: Ei sua oo syrjäytetty!<3 ;) Muru vaan paikkailee sua aina välillä! :D

    Jenna: Mullakin on omat laiskat aikani, kun en jaksa käydä, mut sit ku tuntuu löytyvän ni käyn useasti. Nyt on varmaan sellainen aika, et ihmiset haluaa turhista eroon... Hyvä mulle! :D

    VastaaPoista