sunnuntai 7. helmikuuta 2010

Forever

 
Kaikki alkoi siitä, kun ihastuin tuohon ihanaan Foreverin huulirasvaan! Olen aikamoinen huulirasvojen suurkuluttaja ja rakastuin tähän aloe veraa sisältävään huulirasvaan palavasti. Yhteisiä päiviä meillä on Foreverin kanssa takanapäin nyt yhden kulutetun huulirasvan verran. Sitä oli pakko saada heti lisää (ja kaverille kanssa) ja samalla ajattelin kokeilla myös muita Foreverin tuotteita. Tällä kertaa huulirasvan lisäksi sijoitin Aloe Propolis Cremeen, joka on tarkoitettu kuivalle ja herkälle iholle. Jääkaappiini puolestaan muutti tuollainen Aloe Berry Nectar -pönikkä, jotta voin nauttia aloe veran vaikutuksista myös sisäisesti. Jännää... :)
  
Ne joille Foreverin tuotteet eivät ole ennestään tuttuja, niin lisätietoa voi lueskella täältä: http://www.foreverliving.se/fi/koti.

Onko joku muu kokeillut Foreverin tuotteita? Kertokaa kokemuksistanne! :)

4 kommenttia:

  1. Oi kyllä! Mä oon ihan rakastunu juurikin tähän huulirasvaan! Paras huulirasva ikinä.
    Ja itellä kun on atooppista ihottumaa, niin tuo voide on kyllä auttanu TOSI paljon.
    Kokeilin myös Foreverin sellasta Aloe vera geeliä, mutta siitä ei kyllä mulle ollu mitään apua.

    VastaaPoista
  2. Jee, joku muukin on samaa mieltä! :D Ihan paras huulirasva! :)
    Mä ajattelin ostaa sitä kyseistä geeliä kesäksi. On kuulemma tosi hyvä tuote käyttää esim. auringon palvomisen jälkeen. :)

    VastaaPoista
  3. Olen käyttänyt sekä tuota huulirasvaa että Aloe Propolis Cremeä ja olen tykästynyt molempiin tuotteisiin. Laadukkaan oloisia ja varsinkin tuo voide kestää pitkään koostumuksensa vuoksi.. Itse olen käyttänyt ihan kasvovoiteena. Jättää mukavan mattapinnan :)

    VastaaPoista
  4. Luulen, että tuosta Aloe Propolis Cremestä saattaa tulla mulle ihan luottorasva. Imeytyy ihan sekunneissa ihoon, eikä vain kuivu ihon päälle vaan tosissaan imeytyy oikein kunnolla ja syvälle. Ah, ihanuutta! :) Pitänee hankkia se kevyempikin rasva. Ja se geeli kesäksi.. :p

    VastaaPoista