perjantai 15. tammikuuta 2010

Shopping


 
 
Alehaukka (eli siis minä) olin hyvin skarppina tänään ruokatunnilla ja käväisin nopsaan KappAhlissa katsastamassa aletuotteiden tilanteen. Kuten tavallista, jotain lähti mukaankin ja vieläpä oikein loistohintaan! Olen niin iloinen! Näiden avulla ehkä ratkaistaan osa hiljaa hiipivästä vaatekriisistä, jonka blogiristeily tuo tullessaan. Olen jo hetken aikaa etsinyt kivoja paljettileggingsejä ja superkiiltäviä leggingsejä ja nyt löysin molemmat sattumalta samalla kertaa... Lisäksi kuolaamassani rannekorussa roikkui vihdoinkin punainen alelappu! Ja eikä siinä vielä kaikki! KappAhlissa sai kaikista alennetuista tuotteista vielä puolet hinnasta pois! Nyt vähän matematiikkaa: mustat paljettileggingsit (mattapinta)+mustat kiiltävät leggingsit (vähän "lateksimaiset")+rannekoru=16,80e. Kiitos, nam!<3
Mitäs tykkäätte? :)

5 kommenttia:

  1. Ooh! Jette stylish! Mä muistin et ostit ton rannekorun sillon viimeks?? No mä meen jo sekasin...=P

    VastaaPoista
  2. En ostanu sitä ku se oli sillon viel nii hintava.. Ostin sen toisen. Eka piti ostaa molemmat, mut musta tuli pihi! :D Nyt on molemmat!

    VastaaPoista
  3. ai niin, nyt muistanki! Molemmat on tosi makeita!

    VastaaPoista
  4. tosi kiva rannekoru! pitääpä käydä kurkkaamassa kappahlissa josko myisivät mullekin tommosen :)

    VastaaPoista
  5. Pidän peukkuja, että sulleki saatais! :p

    VastaaPoista