maanantai 28. joulukuuta 2009

Lahjasaalis!

Taisin olla melko kilttinä, kun joulupukki lahjoi minua oikein anteliaasti tänä jouluna. Kaikenlaisia ihanuuksia ja ylellisyyksiä paljastui paketeista. Ajattelin esitellä teille lahjasaaliini parhaimmistoa (näiden lahjojen lisäksi paketeista löytyi mm. Iittalaa ja laittoman paljon suklaata ja karkkia). Pikemmittä puheitta siis pukin kontin antimiin...

Joulupukin mielestä minun pitäisi lukea enemmän kirjoja tai vähintäänkin tämä teos. Hyvänä kirjasyöttinä hän ajatteli käyttää Stephenie Meyer - Epäilys -kirjaa, joka on siis Twilightin kolmas osa. Täytyy myöntää, että on kyllä aika houkutteleva syötti! Pitänee herätellä sisäinen lukutoukkani henkiin... :D

Joulupukki ei myöskään ollut unohtanut jatkuvia kosmetiikan tarpeitani, vaan muisti minua aimo annoksella kaikennäköisillä ja kokoisilla puteleilla uusia mömmöjä. Ah, ihanuutta!<3 Kasvoille, hiuksille, koko keholle...

Tästä ihanuudesta olin jo etukäteen hieman kuiskutellut tonttujen korviin, jotta joulupukki osasi kääriä tämän minulle osoitettuun pakettiin. Ja oikeaan osoitteeseen toiveeni tulikin ja suoraan paketista kaulaan roikkumaan. Ihana peruskoru vaikkapa ihan jokapäiväiseen käyttöön. Muotokieli yksinkertainen ja tyyliini sopivan raskas.

Joulupukki oli myös vuoden aikana tehnyt pienen huomioinnin siitä, kuinka olen jatkuvasti myöhässä. Nyt tätä ajannäyttäjää apuna käyttäen pysyn paremmin aikataulussani. TIKTAKtiktak... :)

Pienestä sievästä paketista paljastui tällainen aarre, joka oli joulupukin mukaan rakkaudella hankittu juuri minua varten. Hopeinen paksumpi ranneketju, jossa riippuu violetin hohtoinen kivi. Kivi on täysin irrotettavissa korusta ja siihen on mahdollista hankkia lisää vaihdeltavia maskottikiviä. Aika ovela lahja pukilta! KIITOS!<3 Lupaan olla todella kiltti myös ensi vuonna! ;D
Mitäs joulupukki teille toi? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti