tiistai 22. joulukuuta 2009

Kevään merkkejä jo?


 Kuva: Vero Moda
Kevät tekee huomattavasti jo tuloaan, vaikka ollaan vieläkin joulukuussa. Olen pannut merkille, että muutamiin liikkeisiin on jo jonkin verran rantautunut talvisen harmauden keskelle pilkahdus väriä. Uudet sävyt ovat melko hempeitä, kuten kuvassa näkyy. Kenties kevään ensimmäisiä merkkejä? Minun puolestani lumi saa sulaa heti uuden vuoden jälkeen... :D

 Kuva: Jack & Jones
Miesten vaatetuksessa tulevana keväänä kuumia värejä ovat muun muassa mintun vihreä ja keltainen.

Ehdottomana kevään merkkinä voidaan varmasti pitää alennusmyyntejä! Vero Modassa kyseinen kyltti pystytettiin jo eilen... Jes! :D (Palkkapäivää odotellen!)
Onko kukaan muu aistinut kevään tulon? :)

2 kommenttia:

  1. Minä minä minä!!!! Tuntui jotenkin kornilta mennä maanantaina ennakkoaleihin, kun kaikki muut vaan shoppailee joululahjoja. :D Shoppailin ite ne suht aikasessa vaiheessa tänä vuonna, mut niinhän se vaan menee muodissakin, että eletään koko ajan vähän aikaamme edellä.

    Mulle iskee AINA tähän aikaan vuodesta kans sellanen ahaa-elämys, että koht se kevät tulee! Ja kesä.... Nyt vois kyllä yrittää karistaa noi ajatukset mielestä ja keskittyä joulun viettoon.

    Hyvää joulua! :)

    VastaaPoista