sunnuntai 25. lokakuuta 2009

Tunnustus!

Sain tänään tunnustuksen Mrs Cupcakelta! :)

TUNNUSTUKSEEN kuuluu haaste ja se kuuluu näin:

1. Laita tunnustus blogiisi.
2. Kirjaa sinne myös nämä säännöt.
3. Linkitä blogiin, josta sait tunnustuksen.
4. Listaa viisi aistia ja kerro mitä ne merkitsevät sinulle.
5. Haasta viisi muuta blogia jättämällä niihin kommentti.


1. Tuntoaisti
Lyhyesti: en edes voi kuvitella elämää ilman tuntoaistia. :o
Tuntoaisti merkitsee minulle paljon.

2. Näköaisti
Näköaistiani pidän itselleni tärkeimpänä aistina (heti tuntoaistin jälkeen, ehkä). Olisi hyvin kamalaa, jos en näkisi. Olen sitä mieltä, että näkeminen tekee elämästä elämisen arvoisen!

3. 6 aisti
En tiedä omaanko tälläistä, mutta jonkinlainen ns. naisen vaisto on ainakin hallussa. :D

Saatan kylläkin nähdä joskus unia, joita olen pitänyt enneunina.

4. Hajuaisti
On olemassa tilanteita, jolloin toivoisi voivansa olla haistamatta. :D Mutta toisaalta on paljon tuoksuja, jotka haluaa haistaa (esim. herkullisen ruoan tuoksu).. Ja luultavasti makuaisti ei olisi yhtään mitään ilman hajuaistia.. Rakastan ruokaa, joten olen kiitollinen myös tästä aistista.

5. Kuulo
Elämä ilman näköä olisi kamalaa, mutta ilman kuuloa voisin ehkä elää. On ihanaa silti kuulla, koska esimerkiksi musiikin kuuntelu on minulle tärkeää. :)

Haastan JasminanTuhlauksen ja Minnan

2 kommenttia:

  1. OI! Kiitoooos! :) Teen tän mun seuraavana postauksena, huomenna. Hei -amatööri kun olen- niin miten ton linkin saa nimen taakse? Eli sulla, kun kirjottanut "Mrs Cupcakelta", painamalla pääsee sivulle. Mun on pitänyt aikasemminkin kysyy tätä asiaa joltain! :D

    VastaaPoista