lauantai 24. lokakuuta 2009

Sulkasato!

Nyt tarvitsee myöntää, että olen vähän ihastunut sulkiin. Kyllä, sulkiin! Olivat ne missä muodossa tahansa, niin ne tuntuvat minua miellyttävän. Vero Modaan rantautui eilen todella kaunis sulkahiuskoriste ja olihan se tänään sitten saatava riikinkukkokorvisteni kaveriksi (samaa sarjaa kun ovat). Tänään tuli myös käytyä tutustumassa KappAhl:in Vintage Stories -mallistoon. Houkuttamaan jäi sulan mallinen rintakoru strasseilla, mutta hinta hillitsi ainakin toistaiseksi. Sulkarintaneulan sijaan tyydyin alehyllyltä löytämääni pitkään sulkakoruun.


sulkakoru - KappAhl 6,45e
(pidän erityisesti ketjujen muodostamasta solmusta)


hiuskoriste - Pieces 12,95e


 Lehtihyllyltä kävin nappaamassa uudistuneen Trendin!
+ välipalaa ;)

 
Ja thairuokaa suoraan pakastealtaasta! :p

Seuraavaksi aion asetella itseni jälleen sohvan perukoille ja perehtyä marraskuun Trendiin. Suklaa tulikin jo syötyä ajat sitten... :)

Mitä mieltä te olette Trendin uudistuksista?

3 kommenttia:

  1. hahaa! Mä ostin ton saman sulkakorun perjantaina hädissäni, kun tarvitsin jonkun korun kaulaan viikonlopun reissulle, kun olen kadottanut lemppari ketjuröykkiöni. :( Mut ihanaksi osoittautui tuo koru. ehkäpä uusi lemppari. :)

    VastaaPoista
  2. Haha! :D Mäkin luulen saaneeni siitä uuden lempparin! Se pääsi jo eilen kaulaan kieppumaan ekstempore baarireissun ajaksi.. :)

    VastaaPoista
  3. Sulle on haaste/ Tunnustus mun blogissa ;)

    http://cupcakehousewife.blogspot.com/2009/10/sain-tunnustuksen-yay.html

    VastaaPoista